суббота, 13 октября 2018 г.

დღე მეოთხე

ტრენინგი, ჩვეულებრივ, დაიწყო გონებრივი იერიშით.

  • გავეცანით მოსწავლეთა დაწყვილების მეთოდებს და ერთ-ერთი, რომელიც შეესაბემებოდა ჩვენი პროექტის აქტივობებს,  შევიტანეთ გეგმაში. 
  • გავეცნით მოსწავლეთა საჭიროებების დადგენის მეთოდებს. ვიმსჯელეთ, ავარჩიეთ პროექტისათვის საჭირო და შევიტანეთ გეგმაში.
  • განვიხილეთ დროში გაწერილი შეფასების გეგმია, ჩავსვით პროექტში. 
  • განვიხილეთ და შევავსეთ პროექტის პრეზენტაციის შაბლონი.
  • საშინაო დავალება - სასწავლო პროცედურების გეგმის შემუშავება

Комментариев нет:

Отправить комментарий