ტრენინგი, ჩვეულებრივ, დაიწყო გონებრივი იერიშით.
- გავეცანით მოსწავლეთა დაწყვილების მეთოდებს და ერთ-ერთი, რომელიც შეესაბემებოდა ჩვენი პროექტის აქტივობებს, შევიტანეთ გეგმაში.
- გავეცნით მოსწავლეთა საჭიროებების დადგენის მეთოდებს. ვიმსჯელეთ, ავარჩიეთ პროექტისათვის საჭირო და შევიტანეთ გეგმაში.
- განვიხილეთ დროში გაწერილი შეფასების გეგმია, ჩავსვით პროექტში.
- განვიხილეთ და შევავსეთ პროექტის პრეზენტაციის შაბლონი.
- საშინაო დავალება - სასწავლო პროცედურების გეგმის შემუშავება
Комментариев нет:
Отправить комментарий